Tea and Toast


.......

|TOAST| Football? SB29


Boas, bem além de ter uma paixão por downhill também sou apaixonado por futebol.
Eu sei que muita gente gosta de futebol, mas estou perante um dilema.
Tenho a oportunidade de jogar no SB29, mas para isso terei de abdicar muita coisa.
Há alguns meses atrás tive a oportunidade de conhecer o presidente do SB29 e ele deu-me a hipótese de seguir a carreira de futebolista.
Pois, agora estou repensando a proposta dele.
Darei noticias em breve.
          
Hey, well besides having a passion for downhill I am also in love with football. 
I know many people like it, but I am in a dilema. I have the opportunity to play for SB29, but in order to do so I am to leave some things behind. Some months ago I had the opportunity to meet the president of SB29 and he gave me a chance to follow that carrier. So, now I am rethinking his offer.
I will keep you on the loop.
LOTS OF LOVE 
Toast


# share

Leave your comment

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comentários:

Enviar um comentário