Tea and Toast


.......

WISHLIST

wishlist

Olá meus amores!
 Os meus anos estão a chegar e que melhor altura para fazer uma lista de coisas que quero? Pois, siga. Aviso já que não me vou por aqui com listas mirabolantes de coisas estupidamente caras que nunca iremos comprar. É uma lista de coisas que compraria hoje, com o meu próprio dinheiro sem pensar duas vezes. Digam-me o que acharam nos comentários:)
Hello my loves!
 My birthday is coming up and what better time to make a list of things that I really want? So, let's do it. I will let you just know it won't be one of those crazy lists, with expensive shit that none of us can't buy. It is a list of things I would buy today, with my own money without thinking twice. Tell me what you thought in the comment section below ;)



Primeiro, é algo que estou a precisar e tenho a certeza de que vocês iriam gostar também. E estou a falar de uma dslr, ando de olhinhos numa nikon D3200, mas acho que vou comprar só o corpo, porque lente já tenho ahah
First, it is something that I need and I am pretty sure you guys will like it too. I am talking about a dslr. I am in love with the nikon D3200, but I might just get the body, since I already have the lens. 

Já fiz um post no blog (check it out!!sobre este produto, as Birkenstocks. Mas eu não quero umas quaisquer, quero as arizona, em preto, vegan, ou seja, sem terem pele ou camurça... Sorte minha, estão esgotadas em todo o lado, incluindo online no próprio site da Birkenstock. Estou a chorar por dentro.
I have done a post about this item (check it out!!) in particular, the Birkenstocks. But I don´t want just any pair, I want the Arizona, in black and vegan, meaning no leather or suede. Lucky me, the brand is out of stock. I am crying inside


Depois das coisas mais caras saírem da frente, temos mais dois coisas que realmente quero. Primeiro que um saco de pano com um v de vegan ou que diga mesmo vegan. já encontrei uns prints bem giros, e as outras coisas, estão de certa forma relacionadas. Falo no plural, porque quero algumas t-shirts com frutas ou com mensagens vegans. Coisas dessas. 
After the expensive things are out of the way, we only have two more things that I really want. first I want a tote, those made of fabric with a v that stands for vegan, or even that says vegan. I have finud some really cool prints. The last is some what related. I want one t-shirts that spread the vegan message and some with fruits on them. That kind of stuff.

LOTS OF LOVE
Tea

FOLLOW ME ON: <3
Facebook
Instagram

# share

    Blogger Comentario
    Facebook Comentario

4 comentários:

  1. Gostava imenso de ter uma Nikon ou uma Canon!

    xx, http://www.myclassicvogue.tk/

    ResponderEliminar
  2. Partilharia sem dúvida nenhuma estas coisas da tua wishlist para a minha! Que coisinhas lindas!
    As Birkenstocks então... meu deus!
    Adorei conhecer o teu canal, e inscrevi-me! Muitos beijinhos <3

    Jéssica Paiva - http://omundodajesse.blogspot.com

    ResponderEliminar
  3. Gosto gosto gosto da t-shirt!

    http://myown-anatomy.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  4. I would defenitly go for the camera. My parents took mine on vacation with them and I feel so lost, seeing all the beautiful things but no way to take shots of them :/

    d'stars
    *d'stars*

    ResponderEliminar